Výmena Swing za Swing+

Áno, viem, nedám si pokoja. Prvá výmena infotainmentu Swing za Swing s bluetooth sa nakoniec podarila úspešne. Stále ma však trápi(la) cúvacia kamera a problémy s jej zapojením. Alternatívne riešenie v podobe spätného zrkadla som musel zrušiť kvôli výmene čelného skla a doplnení svetelného a dažďového senzora.

S príchodom facelift Fabie 3 svitalo na lepšie časy. Z pôvodného modelu Swing sme vedeli aspoň to, že od koncového písmena (indexu) E a vyššie je podpora cúvacej kamery. Preto keď sa objavil Swing+, našetril som nejaké € a objednal teda Swing+ s označením 6V0 035 871 H.

Ako som písal na fóre, 12.9.2019 boli presne 3 roky, čo som si Turbo vyzdvihol. prežili sme toho naozaj dosť, stav 83 383 km keď dobre pamätám. po odpočítaní prvých 1 422 km ako predvádzacie vozidlo to vychádza v priemere 27 320 km ročne, čo je asi 2 276 km mesačne. samozrejme občas je to viac, občas menej. zatiaľ okrem klímy neštrajkuje, ideme ďalej, keďže na nové nie je…ale o tom som nechcel.

Bolero či Amundsen by boli lepšia voľba, no viac komplikácii pri montáži ako mám chuť riešiť. Hlavne rozdiel v prístrojovej doske. Preto aspon Swing+.

Dorazil už tesne po dovolenke začiatkom augusta, no akosi nebolo čas dohodnúť si termín v servise a nahodiť ho. Až spolu s BCM jednotkou. Na test po odpojení CAN linky som ho mal už dávno, tak nejaké spätné fotky.

Nnline odblokovanie sa podarilo, vyhadzuje niečo chybu už od predošlej výmeny za Bluetoothový Swing. Neriešim, používam. Je to rádio z facelift verzie, autíčko teda tiež. Podľa všetkého podporuje už aj online Škoda connect, to som ale neskôr kódovaním musel zrušil, chýbal aj AUX vstup

Keď už som mal istotu, že základ funguje, mohol som sa pustiť do svojich úprav.

  • nahraté logá rádiostaníc
  • úprava kódovania
    • úvodné logo Laurin&Klement
    • zmena zobrazovaného auta na Fabia III combi
    • vypnutie AM pásma
    • vypnutie informácie o SS systéme
    • Virtual Subwoofer a Škoda Surroud
    • pridanie fader pre zadné reproduktory
    • vypnutie Lane Assist (+ vyparkovanie), zatiaľ nie sú vo výbave
    • pridanie AUX, aj keď facelift model AUX zdierku už nemá
    • vypnutie Škoda connect pre online prístupy
  • zmena podsvietenia na bielo

Tým by som mal prvú časť za sebou. Interiér to zase dvihlo podľa mňa na trošku vyššiu úroveň.

Bohužiaľ, asi by som to nebol ja, keby som sa nestretol s problémami. Ako možno tušíte, kamera mi nefungovala. Ani čínska, ani originál. Po nakódovaní kamery a jej podpory by sa pri zaradení spiatočky mali senzory presunúť na ľavú stranu a prioritu má kamera. Tu sa neudialo nič, senzory ostali na svojom mieste v strede obrazovky bez zmien.

Škoda že ma nenapadlo po tom pátrať skôr. Ja sa raz určite dočkám správnej verzie!

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.

Začnite písať požadovaný hľadaný výraz a stlačte ENTER pre vyhľadávanie. Stlačením ESC hľadanie zrušíte.

Návrat hore